Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Opus B rozpoczyna kolejny rok współpracy z BNP Paribas

Agencja kontynuuje realizacje kompleksowych działań z obszaru komunikacji marketingowej.
O autorze
0 min czytania 2020-04-28

Przez ostatnie 12 miesięcy Opus B odpowiadał za bieżącą obsługę oraz realizację wielu zadań komunikacyjnych dla marki BNP Paribas, w zakresie wspierania aktywności wizerunkowych dla różnych segmentów biznesowych, w tym: bankowości dla klientów indywidualnych, Bankowości Premium, Agro, Wealth Management, Biznesu – MŚP i korporacji. Opus B zajął się m.in. rebrandingiem materiałów marketingowych, kiedy na rynek wchodziła globalna marka BNP Paribas, a także designem kart płatnicznych.

W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować obsługę komunikacji marketingowej banku na zasadach ustalonych w zeszłorocznym przetargu. Opus B jako agencja wspierająca, odpowiedzialna nadal będzie za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.