− Orange dla Firm od lat stawia sobie za cel bycie przewodnikiem po świecie nowej technologii. Ta kampania wpisuje się w naszą filozofię, która polega na przedstawianiu przedsiębiorcom zalet cyfrowej rzeczywistości, z jednoczesnym pamiętaniem o ludzkim podejściu i najważniejszym czynniku, jakim jest człowiek – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
− To druga odsłona kampanii w ramach nowego formatu, którego celem jest przybliżenie przedsiębiorcom świata technologii. Chcielibyśmy zachęcić przedsiębiorców do spojrzenia na ich biznes z innej perspektywy, ale wciąż emocjonalnej i optymistycznej – mówi Katarzyna Wierzbicka z Havas Warsaw.
Zobacz również
W ramach świątecznej oferty sprzedażowej Orange proponuje realne technologiczne wsparcie w postaci sprzętów w prezencie przy zakupie smartfona.
Za kreację odpowiada zespół Havas Warsaw w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service oraz Agnieszka Wiewiórska jako producent.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach