Addressable TV umożliwia precyzję dotarcia digitalu w linearnym środowisku, lepsze dopasowanie reklam oraz bezpośrednie mierzenie efektów. Telewizja adresowalna to także szersze możliwości optymalizacji dzięki m.in. kontroli częstotliwości emisji reklamy, co przekłada się na większą efektywność działań.
Każda reklama TV emitowana na kanałach należących do TVN Group Discovery może być dopasowana do indywidualnych cech charakterystycznych odbiorców, zdefiniowanych na poziomie gospodarstwa domowego i określone na podstawie danych geolokalizacyjnych, demograficznych oraz szacunkowego poziomu zamożności gospodarstw domowych. Jak podkreśla Biuro Reklamy TVN Media, w tym modelu nie ma nieefektywnych kontaktów widza z przekazem reklamowym.
Zobacz również
Kampania realizowana przez Value Media dla Orange z wykorzystaniem Addressable TV wystartowała w poniedziałek 3 października.
Kampania ma na celu promowanie usług i produktów operatora telekomunikacyjnego Orange Mobile Voice. Realizowana jest na kanałach online (serwisy horyzontalne, platformy VOD) i offline w tym w TV. Tu wykorzystano innowacyjne Adressable TV. Kampania TV trwa od 1 września do 23 października.
Więcej informacji o Addressable TV dostępnych jest na stronie Biura Reklamy TVN Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing