4 maja wystartowała kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów. Za działania mediowe odpowiada Value Media. W obszarze paid social oraz programmatic agencja mediowa współpracuje w modelu house of communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube (Group One), która w tej aktywacji odpowiada również za nadzór aktywności na platformie TikTok.
Celem programu Re jest wdrażanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym w odniesieniu do telefonów, modemów czy dekoderów telewizyjnych. Orange Polska chce w ten sposób motywować użytkowników do dłuższego korzystania z urządzeń, umożliwiając ich naprawę, przekazywanie do odnowy i ponownego użytkowania. W ramach programu realizowane są cztery konkretne działania, których nadrzędnym celem jest minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne: wydłużanie cyklu życia urządzeń (regeneracja – naprawa), zwracanie ich do obiegu (recykling – zwrot i recykling – odkup) oraz przywracanie im drugiego życia (renowacja – odnowa).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Program Re wpisuje się w realizowaną przez Orange Polska strategię zrównoważonego rozwoju, która stawia na transformację w kierunku niskoemisyjności. Kampania „Orange Re – Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety” ma na celu zaangażowanie w tę zmianę także konsumentów.
– To nie tylko opowieść o tym, że marka Orange jest ekologiczna i odpowiedzialna. To zmiana paradygmatu dotyczącego zakupu nowego telefonu. Wspólnie z Orange, każdy może zrobić coś z korzyścią dla planety, ponieważ mniej wyprodukowanych urządzeń oznacza mniejsze zużycie zasobów naturalnych i niższe emisje gazów cieplarnianych. Chcemy realnie wpływać na postawy konsumentów, dając im gotowe rozwiązania i możliwość wyboru. To nasze zobowiązanie realnego działania zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju, którą przyjęliśmy już w 2021 roku – komentuje Paweł Patkowski, brand & marketing communication director Orange Polska.
Kampania realizowana jest w TV, kanałach digital oraz w social media. Za strategię, planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialne Value Media. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube realizuje działania z zakresu programmatic i koordynuje kampanię na platformie TikTok, w której również odpowiada za całość działań płatnych. Agencja kreatywna Labcon opracowała kreacje do kampanii rich mediowej, którą realizuje razem z SalesTube. Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing