Orange rozpoczyna komunikację nowej oferty światłowodu

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska „Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”.
O autorze
0 min czytania 2023-08-24

Orange Polska rozpoczął kampanię lanchującą nową ofertę „Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”, z której skorzystać mogą nowi klienci, którzy zdecydują się przenieść swój plan komórkowy do pakietu Love Mini ze światłowodem.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa realizowana w TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media we współpracy z agencją e-commerce & martech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.

Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj