Orange Polska rozpoczął kampanię lanchującą nową ofertę „Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”, z której skorzystać mogą nowi klienci, którzy zdecydują się przenieść swój plan komórkowy do pakietu Love Mini ze światłowodem.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa realizowana w TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media we współpracy z agencją e-commerce & martech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Zobacz również
Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]