Orbit partnerem akcji „Polska mówi #aaa”

Marka Orbit na co dzień aktywnie promuje profilaktykę zdrowia zębów oraz rolę bezcukrowej gumy w zapobieganiu próchnicy. W tym roku po raz kolejny zaangażowała się w kampanię „Polska mówi #aaa”, poprzez którą celebruje Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej.
O autorze
1 min czytania 2021-03-19

Założeniem akcji, organizowanej przez największą organizację naukową zrzeszającą lekarzy stomatologów w Polsce, jest inspirowanie różnych środowisk do podejmowania inicjatyw o charakterze profilaktycznym lub edukacyjnym.

Hasłem tegorocznej edycji jest „Zdrowie zaczyna się w jamie ustnej. Świadomy pacjent, świadomy lekarz”. Podkreśla ono wpływ zdrowia zębów i dziąseł na stan całego organizmu. Próchnica czy zmiany zapalne mogą przyczyniać się bowiem do powstawania wielu chorób ogólnoustrojowych. Dlatego, jak podkreśla PTS, kluczowa jest odpowiednia profilaktyka.

Mars Polska od lat angażuje się w działania mające na celu podnoszenie świadomości na temat prawidłowej higieny jamy ustnej. Poprzez markę Orbit® promuje profilaktykę zdrowia zębów również jako współorganizator, realizowanego od 2013 roku, ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. Program ten popularyzuje 4 kroki do zdrowych zębów, w których ważne miejsce zajmuje bezcukrowa guma.

Jej żucie stymuluje produkcję i przepływ śliny, co prowadzi do zmniejszenia kwasowości w jamie ustnej i pomaga wypłukać resztki jedzenia, zapobiegając próchnicy. Gumę powinniśmy żuć przez 10 minut po posiłkach, a także napojach czy przekąskach, np. po piciu kawy, soków czy wody gazowanej – ze względu na to, że mają kwaśny odczyn.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto pamiętać, że bezcukrowe gumy Orbit Spearmint i Peppermint oraz Orbit® for Kids otrzymały rekomendację PTS. Jest to oficjalne potwierdzenie, że produkty te pełnią ważną rolę w codziennej higienie jamy ustnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing