Oreo ruszyło z akcją wspierającą społeczność LGBT+

Oreo ruszyło z akcją wspierającą społeczność LGBT+
Oreo postanowiło wyrazić swoje wsparcie dla osób LGBT+ – marka stworzyła limitowaną edycję słynnych ciastek w kolorach tęczy, a także wyprodukowała poruszający film zatytułowany „Dumny rodzic”.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Coming Outu marka Oreo postanowiła wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBT+, inicjując kampanię pod hasłem #ProudParent. 

W jej ramach popularny brand stworzył limitowaną edycję swoich słynnych ciasteczek, lecz tym razem w kolorach tęczy. Nie trafiły one jednak do regularnej sprzedaży, można je było natomiast wygrać, biorąc udział w specjalnym konkursie, w którym Oreo zachęcało swoich klientów do pokazania, co dla nich znaczy sojusz czy też partnerstwo z osobami LGBT+.

To jednak nie wszystko – w ramach swojej nowej kampanii marka stworzyła też poruszający film pt. „Dumny Rodzic”, w którym pokazano relację rodziców z ich homoseksualną córką, a także moment poznania przez nich po raz pierwszy jej partnerki. Spot miał za zadanie zwrócić uwagę na to, jak duże znaczenie dla osób ze społeczności LGBT+ ma akceptacja ze strony tych najbliższych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja 360i.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, pokazuje badanie Wavemaker. Przeważają zwolennicy aktywizmu, którzy twierdzą, że firmy też muszą brać odpowiedzialność za to jak wygląda świat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy IKEA ponownie wprowadziła do swoich sklepów znaną wszystkim kultową torbę FRAKTA w kolorach tęczy. Zysk z jej sprzedaży firma przekaże na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

PS3

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.