Z okazji nadchodzącego wydarzenia, marka prezentuje własny sposób na wspólne świętowanie i zaskakuje konsumentów dostępem do dedykowanego abonamentu w Empik Go, w ramach którego ojcowie i ich najbliżsi mogą znaleźć aż 300 pozycji w formie audiobooków i ebooków!
Wyjątkowe święto
Zobacz również
Każdy ma swój sposób na celebrowanie Dnia Ojca. Niektórzy spotykają się w domowym zaciszu lub wspólnie wychodzą do kina, aby uczcić dzień najważniejszych mężczyzn w ich życiu, inni zaś swoją wdzięczność wyrażają przy pomocy słów i prezentów. Wiedząc, że w tym czerwcowym dniu każdy gest ma szczególne znaczenie, warto podarować tacie coś wyjątkowego, co zostanie z nim na dłużej. Marka Oreo przedstawia własną propozycję na upominek, którym zachęca do wspólnego spędzania czasu, poprzez słuchanie audiobooków lub czytanie ebooków. Tego rodzaju rozrywka bez wątpienia trafi w gust każdego ojca, który jest fanem dobrej literatury i lubi przenieść się w inny świat drogą wyobraźni. Wspólne czytanie audiobooków i ebooków to również znakomita okazja do tego, aby budować bliskość i zacieśniać więzi w rodzinie.
Szczegóły promocji Oreo
Dzień Ojca to zarówno dla najmłodszych, jak i najstarszych, bardzo ważna okazja, przy której możemy wyrazić wdzięczność osobie, u boku której stawialiśmy swoje pierwsze kroki. Z tej okazji Oreo również robi krok, ale w stronę wszystkich synów i córek, poszukujących pomysłów na podarunek. W ramach organizowanej przez markę promocji, można otrzymać 60-dniowe kody zasilające w aplikacji Empik Go, które dają dostęp do dedykowanego abonamentu Oreo, zawierającego ponad 300 darmowych pozycji w formie audiobooków i ebooków! Co należy zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy w terminie od 24 maja 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. dokonać zakupu wybranego produktu Oreo objętego promocją, na przykład ciastek Oreo Original czy Oreo Golden i zachować oryginał dowodu zakupu. Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej www.oreodzienojca.pl, gdzie dostępny jest również regulamin akcji wraz z wykazem produktów, biorących udział w promocji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wsparcie kampanii
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Oreo realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi. Dodatkowo, marka obecna jest również na platformach internetowych i w salonach Empik, w których zostanie przeprowadzony sampling produktów. Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada Dom mediowy Mindshare. Kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.