Oreo doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że kult idoli w dzisiejszych czasach dalej ma się dobrze i niekiedy fani są w stanie wydać mnóstwo pieniędzy za przedmiot, który jest sygnowany nazwiskiem danej gwiazdy. Nie mówiąc już o produkcie, który ta osoba kiedyś posiadała – takowe na aukcjach internetowych osiągają kwotę nawet kilkunastu tysięcy.
Popularna marka postanowiła więc wykorzystać ten fakt i ruszyła z akcją, w ramach której wystawiła na sprzedaż ciastka… polizane przez szkockiego piosenkarza Lewisa Capaldiego, znanego z utworu „Someone you loved”. Cały dochód ze sprzedaży słodyczy zostanie przekazany na konto brytyjskiej organizacji charytatywnej zajmującej się muzykoterapią Nordoff Robbins.
Zobacz również
Jak przyznali przedstawiciele marki Oreo, kampania z udziałem szkockiego muzyka ma na celu zwiększenie świadomości brandu i zachęcenie do zakupu słynnych ciastek wśród kluczowej grupy odbiorców w wieku 18–45 lat.
Z okazji premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, Oreo przygotowało małe co nieco dla fanów serialu – ciastka inspirowane kultową produkcją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing