Po raz pierwszy organizatorzy infoShare postanowili rozszerzyć zakres wiedzy technologicznej dostępnej podczas wydarzenia o zagadnienia marketingowe. Na uczestników czeka praktyczna wiedza i rozwiązania z całego świata, które przekażą m.in. Sujan Patel, Don Dodge, Mark Schaefer, Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska, Maciej Budzich itd.
„W ostatnich latach obserwowaliśmy bardzo duże zainteresowanie wystąpieniami i warsztatami prowadzonymi przez specjalistów w dziedzinie marketingu, SM czy PRu. Postanowiliśmy więc stworzyć nową scenę dedykowaną stricte tym tematom.” twierdzi Grzegorz Borowski, CEO Fundacji infoShare.
Zobacz również
Z myślą o specjalistach od marketingu zaplanowano szereg wydarzeń.
- Dedykowana scena – Marketing. Będzie ona miejscem spotkań międzynarodowych ekspertów. Każdy z zaproszonych speakerów przez godzinę będzie prezentował najnowsze trendy, narzędzia marketingowe a także analizował casy prowadzonych przez siebie działań.
- Całość wystąpień dedykowanych marketerom uzupełniają specjalistyczne warsztaty. Formuła warsztatów to 3,5 godzinne sesje lub całodniowe szkolenia.
- Czekają też na nich liczne okazje do networkingu i integracji. Great Networking Party z koncertem na żywo, Before i Afterparty w sopockim Atelier spotkanie na statku infoShare on the Boat.
- Poza sceną i warsztatami dla marketerów organizatorzy zapowiadają także scenę dedykowaną zagadnieniom programistycznym – Tech oraz Tech Plus, biznesowym – Inspire oraz startup’owym – Startup. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.
Dostęp do wszystkich wydarzeń podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki: darmowa Basic Pass, Standard Pass, Executive Pass, Investor Pass, Startup pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora a ceny Early Birds obowiązują aż do 15 marca.
Więcej informacji na temat infoShare dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing