Przestrzeń showroomu została zaprojektowana z myślą o połączeniu elegancji z przytulną atmosferą. Dominowały miękkie odcienie mięty i różu, nawiązujące do nowej identyfikacji wizualnej marki „Reach Your Happy Place”. Wnętrze wypełniały naturalne akcenty boho, zieleń roślin oraz taras z widokiem na Morze Śródziemne, tworząc idealne tło dla sesji zdjęciowych i chwil relaksu. Showroom był także miejscem, gdzie odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów marki, w tym z liniami pielęgnacyjnymi i makijażowymi.
Zobacz również
Na miejscu obecna była Jessica Mercedes, ambasadorka Oriflame Poland na rok 2025, która reprezentowała markę podczas wydarzenia. Tworzyła treści na media społecznościowe, uczestniczyła w sesjach zdjęciowych, a w showroomach projektantów wybierała kreacje na czerwony dywan, podkreślając związek marki z modą i stylem życia. Przez pięć dni w showroomie marki trwały przygotowania gwiazd do ich wystąpień na czerwonym dywanie, a makijaże wykonywali renomowani artyści: Anna Karbowiak i Harry Clifford Jefferson. W sumie przez showroom przewinęło się kilkadziesiąt osobistości świata filmu, mody i mediów, a przestrzeń tętniła życiem – showroom odwiedziło również kilku lokalnych partnerów biznesowych marki, zainteresowanych działaniami Oriflame w Cannes.

GroupM oficjalnie staje się WPP Media
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród przygotowywanych na czerwony dywan gości znaleźli się m.in. Anna Maria Olbrycht, Jenny Gordienko, Patricia Gloria Contreras, Hofit Golan oraz Zarina Yeva, a całość relacjonowana była m.in. na antenie FashionTV. W ramach kampanii poprzedzającej festiwal, marka Oriflame zorganizowała konkurs na Instagramie, w którym uczestniczki miały za zadanie zaprezentować swój makijaż inspirowany czerwonym dywanem. Zwyciężczynie otrzymały wyjątkową nagrodę: 48-godzinny pobyt w Cannes, obejmujący udział w wydarzeniach festiwalowych, wizytę w showroomie Oriflame oraz możliwość poczucia się jak prawdziwe gwiazdy na czerwonym dywanie.
– Udział Oriflame Poland w Festiwalu Filmowym w Cannes to dla nas ważny moment w umacnianiu międzynarodowej tożsamości marki. Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze produkty doskonale sprawdziły się w tak prestiżowym kontekście, jakim jest czerwony dywan Festiwalu Filmowego w Cannes. To potwierdzenie ich jakości i skuteczności w najbardziej wymagających warunkach – opowiada Diana Rzepniewska, Senior Marketing & E-commerce Manager w Oriflame Polska.
Za obsługę projektu w Cannes odpowiadała agencja midnight issue.
Zdjęcie główne: mat. pras.