Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Oriflame Poland debiutuje na Festiwalu Filmowym w Cannes z własnym showroomem

Oriflame Poland debiutuje na Festiwalu Filmowym w Cannes z własnym showroomem
W maju 2025 roku marka Oriflame po raz pierwszy wzięła udział w Festiwalu Filmowym w Cannes, otwierając swój ekskluzywny showroom przy słynnej Promenade de la Croisette — prestiżowym bulwarze łączącym luksusowe hotele, butiki i plaże, będącym sercem festiwalowego życia Cannes.
O autorze
2 min czytania 2025-05-29

Przestrzeń showroomu została zaprojektowana z myślą o połączeniu elegancji z przytulną atmosferą. Dominowały miękkie odcienie mięty i różu, nawiązujące do nowej identyfikacji wizualnej marki „Reach Your Happy Place”. Wnętrze wypełniały naturalne akcenty boho, zieleń roślin oraz taras z widokiem na Morze Śródziemne, tworząc idealne tło dla sesji zdjęciowych i chwil relaksu. Showroom był także miejscem, gdzie odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów marki, w tym z liniami pielęgnacyjnymi i makijażowymi.

Na miejscu obecna była Jessica Mercedes, ambasadorka Oriflame Poland na rok 2025, która reprezentowała markę podczas wydarzenia. Tworzyła treści na media społecznościowe, uczestniczyła w sesjach zdjęciowych, a w showroomach projektantów wybierała kreacje na czerwony dywan, podkreślając związek marki z modą i stylem życia. Przez pięć dni w showroomie marki trwały przygotowania gwiazd do ich wystąpień na czerwonym dywanie, a makijaże wykonywali renomowani artyści: Anna Karbowiak i Harry Clifford Jefferson. W sumie przez showroom przewinęło się kilkadziesiąt osobistości świata filmu, mody i mediów, a przestrzeń tętniła życiem – showroom odwiedziło również kilku lokalnych partnerów biznesowych marki, zainteresowanych działaniami Oriflame w Cannes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród przygotowywanych na czerwony dywan gości znaleźli się m.in. Anna Maria Olbrycht, Jenny Gordienko, Patricia Gloria Contreras, Hofit Golan oraz Zarina Yeva, a całość relacjonowana była m.in. na antenie FashionTV. W ramach kampanii poprzedzającej festiwal, marka Oriflame zorganizowała konkurs na Instagramie, w którym uczestniczki miały za zadanie zaprezentować swój makijaż inspirowany czerwonym dywanem. Zwyciężczynie otrzymały wyjątkową nagrodę: 48-godzinny pobyt w Cannes, obejmujący udział w wydarzeniach festiwalowych, wizytę w showroomie Oriflame oraz możliwość poczucia się jak prawdziwe gwiazdy na czerwonym dywanie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Udział Oriflame Poland w Festiwalu Filmowym w Cannes to dla nas ważny moment w umacnianiu międzynarodowej tożsamości marki. Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze produkty doskonale sprawdziły się w tak prestiżowym kontekście, jakim jest czerwony dywan Festiwalu Filmowego w Cannes. To potwierdzenie ich jakości i skuteczności w najbardziej wymagających warunkach – opowiada Diana Rzepniewska, Senior Marketing & E-commerce Manager w Oriflame Polska.

Za obsługę projektu w Cannes odpowiadała agencja midnight issue.

Zdjęcie główne: mat. pras.