Czy może być coś bardziej nierutynowego niż to?
Original Source to marka, której znakiem rozpoznawczym są naturalnie i intensywnie pachnące produkty do kąpieli, a także całkowity brak rutyny w działaniach komunikacyjnych. Konsumenci są nieustannie zaskakiwani nietypowymi połączeniami składników w żelach Original Source, a także nierutynowymi pomysłami na promocję marki.
Zobacz również
W swych zaskakujących działaniach Original Source wychodzi poza łazienkę, inspirując do działania ludzi aktywnych, którzy wytrwale dążą do celu i nie boją się realizować swoich marzeń oraz pasji. Original Source wraz z ekipą himalaistów wyruszył na górską wyprawę ku spełnieniu największego marzenia – zdobycia najwyższego szczytu na ziemi. 50 dni później marka osiągnęła zamierzony cel, 25 maja 2014 roku wspięła się na 8850 m.n.p.m. stając się tym samym pierwszym żelem, który stanął na samym szczycie Mount Everest!
W ramach urodzinowej kampanii prowadzono szereg aktywności komunikacyjnych. Przygotowano działania wspierające projekt Original Source na Mount Everest. Na specjalnie przygotowanej stronie http://www.originalsource.pl/everest oraz na profilu marki na Facebooku www.facebook.com/originalsourcepl, konsumenci mogli śledzić poczynania ekipy z poszczególnych etapów trasy, zadawać pytania o wyprawę, czy dowiedzieć się jak wygląda codzienne życie w drodze na ośmiotysięcznik. Fani pytali niemal o wszystko: o kąpiel, czas wolny czy też warunki pogodowe. Odbiorcy marki żywo interesowali się wyprawą o czym świadczy ilość komentarzy i „polubień” (zarówno na Instagramie jak i Facebooku marki). Fani mocno angażowali się w liczne działania konkursowe, które zostały specjalnie przygotowane na ten czas. Marka zaskoczyła również media oraz liderów opinii miłą niespodzianką, którą była kartka pocztowa z pozdrowieniami od Original Source jaką ekipa himalaistów wysłała z drogi na szczyt. Pocztówka od żelu pod prysznic? Takich nierutynowych działań można spodziewać się jedynie po Original Source!
Misja spełnianie marzeń została zakończona wielkim sukcesem. Original Source stanął na szczycie jako pierwszy żel pod prysznic! Do kompletu zdobytych wejść (Elbrus 5 642 m n.p.m., Mont Blanc 4 810 m n.p.m., Kilimandżaro 5 895 m n.p.m. i Aconcagua 6 962 m n.p.m) dołączył Mount Everest (8850 m n.p.m). Ponadto prowadzone działania pozwoliły umocnić nierutynowy wizerunek marki. Do tej pory żadna marka żeli pod prysznic nie prowadziła takich niestandardowych działań komunikacyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing