Kampania najnowszego albumu zespołu Coldplay jest równie wyjątkowa jak sama płyta – dzięki oryginalnej realizacji wyróżnia się na ulicy. Gablota wiaty przystankowej została zaaranżowana w taki sposób, aby przypominała witrynę sklepową – wiszą w niej prawdziwe płyty i okładki. Całość jest bardzo kolorowa i nawiązuje do okładki albumu, co gwarantuje widoczność i ułatwia zapamiętanie reklamy.
AMS razem z Warner Music Poland zajął się produkcją i realizacją tej kampanii. To jedyna na świecie promocja płyty Coldplay z wykorzystaniem aranżacji gablot w wiatach przystankowych. Jeszcze nigdzie na świecie w ten sposób nie reklamowano płyty Coldplay.
Zobacz również
Płyta Coldplay „A Head Full of Dreams” ukazała się 4 grudnia. Jest to siódmy studyjny album brytyjskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel „Adventure of A Lifetime”.
Kampania potrwa do 30 grudnia br. w Warszawie.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]