Oryginalny launch produktu – „Mała słodka” suknia Carlo Rossi na Fashion Week Poland

„Mała słodka” suknia Carlo Rossi była największym zaskoczeniem pierwszego dnia pokazów Fashion Week Poland. Wyjątkowa kreacja zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego.
O autorze
1 min czytania 2014-05-14

Pokaz wyjątkowej „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi 8 maja br. był najbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miarę światowych wybiegów i jedyny taki launch produktu w Polsce.

Kreacja niczym haute couture olśniła nie tylko formą i wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystów Sekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem – najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana. Do stworzenia „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków – Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreślił dodatkowo wybór modelki. Kreację na wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, znana aktorka i dziennikarka.

Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj