Celem kampanii jest oddanie zmysłowej przyjemności, jaką daje Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Jest to zaskakująco aromatyczny i pysznie kawowy wariant, który łączy w sobie ciemne piwo bezalkoholowe oraz prawdziwą kawę parzoną na zimno, czyli cold brew. Dzięki naparowi kawy nowe Karmi zawiera dawkę kofeiny, taką jaka jest w filiżance espresso. Ten orzeźwiający i delikatnie pobudzający napój to idealna propozycja na spotkania z przyjaciółmi.
– Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu. Chcieliśmy stworzyć piwo bezalkoholowe, które będzie uprzyjemniało błogie chwile spędzane w kameralnym gronie tych, z którymi czujemy się najlepiej – mówi Aleksandra Koszewska, AFB brand manager w Carlsberg Polska.
Zobacz również
Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.
Kampania startuje 19 czerwca i będą jej towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]