Orzeźwiająca kawowa przyjemność – bezalkoholowe piwo Karmi w nowym spocie

Marka Karmi rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. 19 czerwca rusza emisja spotów telewizyjnych, towarzyszyć jej będzie kampania digital.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Celem kampanii jest oddanie zmysłowej przyjemności, jaką daje Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Jest to zaskakująco aromatyczny i pysznie kawowy wariant, który łączy w sobie ciemne piwo bezalkoholowe oraz prawdziwą kawę parzoną na zimno, czyli cold brew. Dzięki naparowi kawy nowe Karmi zawiera dawkę kofeiny, taką jaka jest w filiżance espresso. Ten orzeźwiający i delikatnie pobudzający napój to idealna propozycja na spotkania z przyjaciółmi.

– Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu. Chcieliśmy stworzyć piwo bezalkoholowe, które będzie uprzyjemniało błogie chwile spędzane w kameralnym gronie tych, z którymi czujemy się najlepiej – mówi Aleksandra Koszewska, AFB brand manager w Carlsberg Polska.

Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.

Kampania startuje 19 czerwca i będą jej towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj