Orzeźwiająca moc kokosa w SUBWAY®

SUBWAY® systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym...
O autorze
1 min czytania 2017-08-03

…landing page’u.

Nowa pozycja w menu to kolejna z serii kaw mrożonych wprowadzanych cyklicznie przez SUBWAY®. Wiosenno-letnie orzeźwienie w tym roku gwarantowała już Mrożona kawa Chai. Kolejny smak to Mrożona kawa kokosowa. Słodycz tego owocu doskonale komponuje się z orzeźwiającą siłą zmrożonej kawy.

Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. Na fanpage’u SUBWAY® Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także bardzo wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć swoją wirtualną pocztówkę z SUBWAY®. Do wygrania są vouchery na Mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach SUBWAY® do 4 października. Zastąpi ją rozgrzewająca propozycja jesienno-zimowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się