OS3 zajmie się rozbudowaniem istniejącego serwisu internetowego Furby. Jego kluczowym elementem będą, tworzone przez agencję, aplikacje konkursowe oraz gry. Ponadto zostaną poprowadzone działania w mediach społecznościowych, uwzględniające Facebooka i NK.pl. Projekt zostanie wsparty trzyetapową kampanią online oraz w TV.
Działania online ruszą 25 sierpnia br. Zostaną one zintegrowane z ATL-em, za który odpowiada dom mediowy OMD.
Zobacz również
OS3 współpracuje z Hasbro Polska od dziewięciu lat. Agencja prowadzi takie brandy jak Furby, Monopoly, My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]