OS3 odpowiada za stworzenie strategii komunikacji dla Furby Boom

OS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej dla nowej, interaktywnej zabawki Furby Boom firmy Hasbro. W ramach launchu agencja jest odpowiedzialna za stworzenie długofalowego konceptu komunikacji oraz kompleksowe działania online.
O autorze
0 min czytania 2014-08-21

OS3 zajmie się rozbudowaniem istniejącego serwisu internetowego Furby. Jego kluczowym elementem będą, tworzone przez agencję, aplikacje konkursowe oraz gry. Ponadto zostaną poprowadzone działania w mediach społecznościowych, uwzględniające Facebooka i NK.pl. Projekt zostanie wsparty trzyetapową kampanią online oraz w TV.

Działania online ruszą 25 sierpnia br. Zostaną one zintegrowane z ATL-em, za który odpowiada dom mediowy OMD.

OS3 współpracuje z Hasbro Polska od dziewięciu lat. Agencja prowadzi takie brandy jak Furby, Monopoly, My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj