oS3 pracuje dla marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 roku.
O autorze
0 min czytania 2020-03-26

Lipton to nowy klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever.

Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.

Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem: „Be sure to know what’s really up” i potrwa do końca 2020 roku. Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach Bałtyckich i otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.

W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj