Lipton to nowy klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever.
Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.
Zobacz również
Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem: „Be sure to know what’s really up” i potrwa do końca 2020 roku. Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach Bałtyckich i otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.
W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]