Littlest Pet Shop to bardzo silna i rozpoznawalna marka. Znajduje się na 4. miejscu na rynku zabawek dla dziewczynek (dane NPD luty 2013). Sercem marki LPS jest kolekcjonowanie, co powoduje częste wymiany kolekcji i wprowadzanie nowości.
Podstawowym zadaniem agencji jest rozwój społeczności i zaangażowanie dziewczynek w wieku 6-9 lat w wirtualne życie Littlest Pet Shop na serwisie nk.pl, zbudowanie silniejszej więzi z marką poprzez rozrywkę on-line z ulubionymi zabawkami i komunikacja nowości zwierzaków LPS.
Zobacz również
Komunikacja zaplanowana jest w dwóch etapach: pierwszy związany jest z tegorocznymi nowościami: Zwierzakami Słodziakami i Błyszczącymi Słodkimi Wróżkami, drugi z serialem LPS, którego emisję zaplanowano na kanale MiniMini+ i Teletoon+ na jesieni br.
Hasbro Polska to jedna z największych firm na rynku gier i zabawek. W jej ofercie znajduje się wiele znanych i cenionych marek, m.in. My Little Pony, Littlest Pet Shop, Monopoly, Play-Doh, Nerf czy długo oczekiwana nowość 2013 – Furby.
OS3 i Hasbro Polska współpracują od 8 lat. Do tej pory agencja zrealizowała projekty m.in. dla: Nerf, My Little Pony, Twister, Pictureka, Furby oraz Monopoly, które w 2012 roku zostało nagrodzone statuetką Gold Efekton oraz Srebrnego Effie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing