NN Investment Partners Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (dawne ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.) to czołowy gracz na rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce. Jako odrębny podmiot spółka wydzieliła się z grupy ING w zeszłym roku, by w efekcie w lipcu 2015r. przejść proces rebrandingu na polskim rynku. W związku ze zmianą nazwy, ale przede wszystkim dynamicznym rozwojem biznesu i wciąż poszerzającą się bazą Klientów, spółka postanowiła nawiązać współpracę z wiarygodnym partnerem, który efektywnie wesprze działania sprzedażowo-marketingowe funduszu w 2016 roku. W wyniku procesu przetargowego NN Investment Partners wybrało ofertę Agencji OS3.
– Oferta OS3 najpełniej odpowiadała na bieżące potrzeby spółki. Szukaliśmy partnera, który zapewni nam nie tylko świeże spojrzenie na markę, ale zaproponuje ciekawe, nowoczesne rozwiązania i zagwarantuje ich realizację na najwyższym poziomie. Agencję OS3 wyróżniło trafne zaadresowanie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów oraz dopasowane do nich różnorodnych kanałów dotarcia. – tłumaczy Monika Wróblewska Marketing & Communication Manager, NN Investment Partners.
Zobacz również
Marcin Maj, CEO Agencji OS3, dodaje – Cieszymy się, że tak znana na rynku inwestycyjnym spółka, powierzyła nam odpowiedzialne zadanie wsparcia jednych z kluczowych działań dla firmy. To pokazuje, że OS3 jest wiarygodnym partnerem, oferującym swoim Klientom coś więcej, niż wyłącznie nowoczesne rozwiązania digitalowe. Jesteśmy Agencją, która dzięki szerokim kompetencjom strategiczno-kreatywnym, mocnemu, bo budowanemu już od 20 lat fundamentowi interaktywnemu, może oferować konkurencyjne na polskim rynku, holistyczne i wielopoziomowe strategie komunikacji.