OS3 wyrusza w niezapomnianą podróż z BMW

OS3 zajęła się realizacją kampanii promocyjnej gamy modeli BMW serii 3 pod hasłem „Niezapomniana podróż zaczyna się tu”. Integralną częścią akcji jest strona internetowa www.niezapomnianapodroz.pl. Projekt ruszył 10 czerwca 2013.
O autorze
1 min czytania 2013-06-17

OS3 zaprojektowała i wdrożyła stronę internetową dedykowaną modelom BMW Serii 3: Limuzyna, Touring oraz najnowszemu Gran Turismo. Witryna stanowi platformę wizerunkowo-informacyjną wspierającą strategię komunikacji marki. Agencja odpowiada również za realizację kampanii w prasie (Wprost, Newsweek, Businessmen, Focus, Harvard Business Review, National Geographic) oraz działania online (Onet, TVN 24, Bankier, Wyborcza, WP.pl, Google).

Niezapomnianapodroz.pl to strona zadedykowana modelom BMW serii 3. W sposób innowacyjny prezentuje ona benefity marki wiążące się z podróżą: niskie spalanie czy posiadanie największej pojemności bagażnika w tej klasie samochodów. Strona umożliwia zaplanowanie podróży: dzięki narzędziom geolokalizacji ustala się punkt początkowy, a następnie dopisuje cel jazdy. Na podstawie danych zostaje ustalona trasa wraz z informacją o liczbie kilometrów do przejechania. Dodatkowo wybierając dowolny model serii 3, pojawia się komunikat dotyczący zużycia paliwa na dystansie danej trasy. Ponadto na stronie za pomocą prostych mechanizmów można otrzymać szczegóły dotyczące gamy serii 3, a nawet dowolnie skonfigurować własną propozycję samochodu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI i Rolls-Royce, jest jednym z wiodących producentów samochodów i motocykli w segmencie premium na świecie, jak i w Polsce. Sukces BMW Group od samego początku wynika z długofalowego myślenia oraz podejmowania odpowiedzialnych działań.

OS3 współpracuje z BMW od początku 2013 roku, odpowiadając kompleksowo za działania digital marki w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się