OS3 zaprojektowała i wdrożyła stronę internetową dedykowaną modelom BMW Serii 3: Limuzyna, Touring oraz najnowszemu Gran Turismo. Witryna stanowi platformę wizerunkowo-informacyjną wspierającą strategię komunikacji marki. Agencja odpowiada również za realizację kampanii w prasie (Wprost, Newsweek, Businessmen, Focus, Harvard Business Review, National Geographic) oraz działania online (Onet, TVN 24, Bankier, Wyborcza, WP.pl, Google).
Zobacz również
Niezapomnianapodroz.pl to strona zadedykowana modelom BMW serii 3. W sposób innowacyjny prezentuje ona benefity marki wiążące się z podróżą: niskie spalanie czy posiadanie największej pojemności bagażnika w tej klasie samochodów. Strona umożliwia zaplanowanie podróży: dzięki narzędziom geolokalizacji ustala się punkt początkowy, a następnie dopisuje cel jazdy. Na podstawie danych zostaje ustalona trasa wraz z informacją o liczbie kilometrów do przejechania. Dodatkowo wybierając dowolny model serii 3, pojawia się komunikat dotyczący zużycia paliwa na dystansie danej trasy. Ponadto na stronie za pomocą prostych mechanizmów można otrzymać szczegóły dotyczące gamy serii 3, a nawet dowolnie skonfigurować własną propozycję samochodu.
BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI i Rolls-Royce, jest jednym z wiodących producentów samochodów i motocykli w segmencie premium na świecie, jak i w Polsce. Sukces BMW Group od samego początku wynika z długofalowego myślenia oraz podejmowania odpowiedzialnych działań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
OS3 współpracuje z BMW od początku 2013 roku, odpowiadając kompleksowo za działania digital marki w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing