Produkty codziennego użytku nie muszą być nudne i brzydkie. Polscy projektanci udowodnili to nie raz. Dobry rysunek jest samodzielnym dziełem sztuki, ale niewątpliwym atutem ilustracji jest łatwość wykorzystania jej na potrzeby sztuki użytkowej. To otwiera możliwości współpracy z wieloma podmiotami. Ciekawym przykładem takiej kooperacji jest najnowsza kampania centrum handlowego Aura w Olsztynie z udziałem trojga znanych polskich rysowników.
Do współpracy przy każdej edycji akcji Do trzech razy sztuka! zaproszono znanego rysownika lub ilustratora. W edycji wiosennej, która rozpocznie się 23 marca br., a zakończy 2 kwietnia br. klienci będą mogli otrzymać za zakupy torby zaprojektowane przez Olkę Osadzińską, uzdolnioną ilustratorkę młodego pokolenia. W edycji wakacyjnej, zaplanowanej od 16 do 25 czerwca br. do zdobycia będą poduszki ozdobione przez Porysunki, czyli Magdę Danaj. Ostatnia odsłona, jesienna, która będzie miała miejsce między 8 a 17 września br., to kolekcja kubków autorstwa Andrzeja Mleczki.
Zobacz również
Chciałam stworzyć coś, co będzie atrakcyjnym elementem dekoracyjnym dla użytkowego produktu, jakim jest płócienna torba. Zdecydowałam się na trzy kompozycje z delikatnymi kobiecymi postaciami otoczonymi wiosennymi kwiatami. Ilustracje będą wypełniały format A4, ale będą bez tła, dzięki czemu torba będzie wyglądała bardziej elegancko. Myślę, że będzie to super dodatek na wiosnę i lato – opowiada o swojej kolekcji dla Aury Centrum Olka Osadzińska.
Cykliczna akcja prosprzedażowa Kolekcja Aury organizowana będzie trzy razy w roku. Każda seria unikatowych gadżetów będzie dostępna za zakupy tylko w centrum handlowym Aura w Olsztynie. Klient, który okaże paragony na min. 150 zł, będzie mógł otrzymać jeden element z całej kolekcji, liczącej kilkaset sztuk wyjątkowych przedmiotów. Akcja każdorazowo potrwa 10 dni. Kolekcja Aury ma też swój wymiar charytatywny – każda odebrana nagroda to 10 zł przekazane przez centrum handlowe Aura na wsparcie wybranej organizacji charytatywnej w Olsztynie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce