Oscarowe reklamy Samsunga zapewniają o bezpieczeństwie telefonów

Oscarowe reklamy Samsunga zapewniają o bezpieczeństwie telefonów
Także tegoroczną galę wręczenia Oscarów Samsung postanowił wykorzystać do celów reklamowych. Z tej okazji premierę miały trzy spoty, które głównie skupiły się na zapewnieniu o bezpieczeństwie telefonów marki (czyt. niewybuchaniu).
O autorze
1 min czytania 2017-02-28

Podczas gali wręczenia tegorocznych Oscarów premierę miały trzy specjalnie stworzone na tę okazję reklamy. W dwóch z nich marka skupiła się na zapewnieniu konsumentów, że jej głównym priorytetem jest jakość, użyteczność i bezpieczeństwo produkowanych telefonów. Natomiast w trzecim spocie zatytułowanym „The Rest of Us” wziął udział jeden z najpopularniejszych vlogerów na świecie Casey Neistat, wygłaszając przemowę na temat młodych twórców video i tego, co ich łączy.



PS

Po serii nieoczekiwanych eksplozji felernych Galaxy Note 7, Samsung poprosił swoich klientów o odesłanie telefonów. Aby odbyło się to bezpiecznie, marka wysłała im specjalne pudełka oraz rękawiczki, mające zabezpieczyć przed ewentualną eksplozją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

W jednej z reklam modelu Samsung Galaxy S7 udział wziął znany raper Lil Wayne. W spocie testował on telefon, wylewając na niego butelkę szampana.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Samsung lubi także eksperymenty. W jednym z nich postanowiła wyleczyć popularny ludzki lek, arachnofobię, czyli lęk przed pająkami. Czy jej się to udało? Sprawdźcie sami.

PS 4

Jedną z najbardziej znanych akcji Samsunga, związanych z galą wręczenia Oscarów, było pamiętne selfie przedstawiające znanych aktorów, a wykonane telefonem Galaxy Note 3.