OSHEE i Iga Świątek podpisali kontrakt, w ramach którego marka została głównym partnerem tenisistki. Na jego mocy:
- Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie,
- produkty OSHEE sygnowane jej nazwiskiem pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie,
- jednym z wiodących elementów współpracy będzie obecność logotypu OSHEE na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki.
– Sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje. To także regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie. OSHEE od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. Dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chce promować. Cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom – jako główny partner OSHEE będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych – mówi Iga Świątek.
Zobacz również
– Współpraca z Igą to dla nas ogromny zaszczyt, ale jednocześnie też coś więcej niż partnerstwo – to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia. Wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. OSHEE to marka dla ludzi z pasją, a Iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcj – podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

RECONNECTING: marki wspierają konsumentów w kryzysie relacji