Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku.
W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.
Zobacz również
– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej logotyp marki OSHEE pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje funkcjonalne OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.
– Od początku celem OSHEE jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym. – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes OSHEE Polska.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
To kolejna umowa sponsorska, podpisana w ostatnich miesiącach przez OSHEE – marka od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej, angażując się w wiele wydarzeń sportowych. OSHEE jest m.in. Oficjalnym Partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz Oficjalnym Partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi, jesienią ub.r. firma została także Oficjalnym Partnerem PZPN. Marka współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań. – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.
Reprezentacja Polski zajmuje aktualnie w rankingu FIFA 6. miejsce. W ubiegły czwartek w ramach eliminacji Mistrzostw Świata 2018 drużyna Adama Nawałki pewnie pokonała Armenię, zaś w niedzielę polscy piłkarze zmierzyli się z Czarnogórą, uzyskując fantastyczny rezultat bramkowy 4-2 i tym samym wychodząc z grupy z pierwszego miejsca. Dobre spotkania biało-czerwonych zapewniły nam awans do finałów Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.