OSM Piątnica startuje z kampanią jogurtów naturalnych

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-07-13

Jogurt naturalny to dobrze znany, tradycyjny produkt, po który konsumenci chętnie sięgają przez cały rok, a zwłaszcza w okresie letnim. Cenią go za walory zdrowotne, a także możliwość przygotowania smacznych przekąsek na jego bazie np. z wykorzystaniem świeżych, sezonowych owoców oraz warzyw.

Jogurt naturalny z Piątnicy zawiera tylko mleko i żywe kultury bakterii. „Pasuje do tak wielu dań, bo jest prosty” i doskonale sprawdzi się jako pożywna przekąska o każdej porze dnia. Spot przenosi widzów do malowniczej wsi na Podlasiu, gdzie babcia Eugenia podaje swoim najbliższym jogurt z Piątnicy.

W kampanii podkreślany jest prosty skład jogurtu naturalnego z Piątnicy, który jako jeden z nielicznych na rynku nie zawiera mleka w proszku. Posiada lekko kremową konsystencję i delikatny smak. Doskonale smakuje bez żadnych dodatków – jedzony prosto z kubeczka, jak również z owocami lub musli, sprawdzi się też jako baza do sosów i lekkich deserów. Jogurt naturalny jest bogaty w białko, witaminy A, B2 i B12 oraz zawiera aż 140 mg wapnia w 100 g produktu.

Kampania jogurtów naturalnych z Piątnicy będzie prowadzona w TV, gdzie emitowane będą 15-sekundowe spoty. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, a kreację spotów zrealizowała Agencja Plej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj