OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych – z Piątnicy, no bo skąd

OSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna szeroką kampanię dedykowaną najlepszej przekąsce w ciągu dnia – serkom homogenizowanym. Wystartowała ona 1 października br. i obejmuje takie kanały jak telewizja, digital oraz social media.
O autorze
1 min czytania 2020-10-07

Przerwa w pracy, podczas rodzinnej zabawy lub w codziennych obowiązkach? Serki homogenizowane OSM Piątnica doskonale sprawdzają się, kiedy dopada nas ochota na coś dobrego – pysznego, a jednocześnie zdrowego. To najlepsze, co by się zjadło między posiłkami. Emitowane w ramach kampanii materiały podkreślają wyjątkowość serków homogenizowanych Piątnicy – ponadczasowy smak i naturalny skład. 

Z Piątnicy, no bo skąd

Produkty OSM Piątnica od wielu lat cieszą się dużym zaufaniem konsumentów, którzy doceniają ich wysoką jakość. Serki homogenizowane Piątnica powstają z najlepszych surowców będących podstawą czystego, naturalnego składu. Nie zawierają sztucznych dodatków ani aromatów. Są wartościową przekąską, która doskonale sprawdzi się o każdej porze dnia, kiedy pojawi się myśl „coś by się zjadło”. 

Serki homogenizowane OSM Piątnica dostępne są w 4 wariantach smakowych: waniliowym, truskawkowym, straciatella oraz naturalnym, w 150-gramowych wygodnych opakowaniach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intensywna kampania promocyjna

OSM Piątnica promuje serki homogenizowane w telewizji oraz VOD spotami 15 i 30 sek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania prowadzona jest także w digitalu oraz w social mediach. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację spotów TV, działania digitalowe oraz w social media odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.