Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Ostatni Twój Weekend” zdobywa dwa brązy na festiwalu London International Awards

„Ostatni Twój Weekend” otrzymał dwie brązowe nagrody w kategoriach: Native Advertising, Business-to-Consumer oraz tytuł Finalist w kategorii Direct Marketing-Consumer. To jedyne prace z Polski nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu.
O autorze
0 min czytania 2019-11-04

LIA to międzynarodowe nagrody,  corocznie honorujące najlepsze prace z wielu dziedzin kreatywnych, które przenikają się ze światem reklamy. To pierwsza tego rodzaju nagroda, w której ocenia się najlepsze projekty i praktyki realizowane na międzynarodowej arenie reklamowej.

Pełna lista nagrodzonych osób znajduje się na stronie.