Trening na świeżym powietrzu jest też ekonomiczną alternatywą dla płatnych obiektów, na które nie wszyscy mogą sobie pozwolić. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy. Teraz taką siłownię można zdobyć bezpłatnie w konkursie „Nestlé porusza Polskę”. Wystarczy, że gmina zgłosi swój udział w akcji do 10 marca 2016 roku. Aż 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu.
Siłownia na świeżym powietrzu to miejsce, gdzie można aktywnie spędzić czas po lekcjach lub podczas spaceru. Żeby dobrze spełniała ona swoją rolę, najczęściej lokuje się ją w okolicy szkoły, osiedli mieszkaniowych, placów zabaw, parków, domów seniora oraz terenów rekreacyjnych. Jej zaletą jest ogólnodostępność – ćwiczyć może każdy, za darmo i w dowolnej porze dnia. Efektami ćwiczeń w plenerze są lepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i zwiększona odporność organizmu.
Zobacz również
Siłownie na świeżym powietrzu stały się wśród mieszkańców gmin na tyle popularne, że projekty takich miejsc coraz częściej pojawiają się jako propozycje do budżetu partycypacyjnego. Popularnością cieszą się na przykład surfer, który wzmacnia koordynację ruchową, aktywuje mięśnie bioder oraz stawów biodrowych, orbitrek, pobudzający ruchy bioder, barków, ramion oraz nóg, czy choćby wioślarz, wzmacniający mięśnie nóg, ramion i górnej partii pleców. Dla początkujących na każdym urządzeniu znajduje się instrukcja opisująca prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie. Niestety nie każda gmina może przeznaczyć środki ze swojego budżetu na ten cel. Dlatego firma Nestlé postanowiła wypełnić tę lukę organizując konkurs dla gmin w ramach Inicjatywy „Nestlé porusza Polskę”. Mogą w nim brać udział gminy z całej Polski, zarówno miejskie, jak i wiejskie. Wygraną w konkursie jest ufundowanie przez Nestlé 16 nowoczesnych siłowni terenowych.
Jak zgłosić się do konkursu?
1. Aby zgłosić się do konkursu przedstawiciel Urzędu Gminy do 10 marca 2016 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie wysyłając mail na adres: [email protected] i wskazać osobę kontaktową.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
2. Następnie otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Po zalogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają wymogi zawarte w regulaminie.
Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.