Ostoya w tym eleganckim opakowaniu to świetny pomysł na nietuzinkowy prezent dla miłośników trunków najlepszej jakości. Premiera zimowej edycji wsparta jest kampanią promującą w prasie o zamkniętej dystrybucji oraz reklamą handlową.
Ostoya to polska wódka z kategorii top premium, którą wyróżnia lokalne pochodzenie. Jej jedwabiście gładki smak rodzi się tylko w jednej, lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad. Tam bowiem z troską o otaczającą naturę dojrzewają szlachetne, odporne na surowy klimat, polskie odmiany pszenicy, z której wytwarzana jest wódka Ostoya. Wizerunek Bieszczad na każdej butelce podkreśla regionalną naturę produktu.
Zobacz również
– Okres świąteczno-karnawałowy to szczyt sezonu sprzedażowego napojów wysokoprocentowych. Dwa główne cele zakupowe w tym czasie to świąteczne prezenty i celebracja nowego roku. Limitowana edycja zimowej butelki wódki Ostoya to oryginalna propozycja odpowiednia na obie te okazje – komentuje Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.
Zaledwie w ciągu 2 lat od pojawienia się marki na rynku, Ostoya aż 11 razy została nagrodzona na międzynarodowych, prestiżowych konkursach. Jury składające się z uznanych ekspertów m.in. z Berlina, Chin czy San Francisco potwierdziło najwyższą jakość wódki Ostoya i doceniło jej unikalny smak, a także design butelki. Marka odnotowuje spektakularne wyniki sprzedażowe z wolumenowym przyrostem na poziomie 29% w ostatnim roku. W tym czasie cały rynek top premium clear wzrósł o 11%*.
* Źródło: *Wyborowa S.A., Pernod Ricard za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, kategoria: wódka, segmenty cenowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing