W 2023 r. & Other Stories nawiązało współpracę z jedną z najbardziej ekscytujących młodych pisarek i „insta poetek” dzisiejszych czasów – Nikitą Gill. Jej wiersze i sztuki teatralne doceniane są na całym świecie za to, jak pozwalają nam doceniać prawdziwą wartość własnych doświadczeń. Na potrzeby tegorocznej kampanii, Gill stworzyła specjalny wiersz zatytułowany „A Sacred Story”, który zostanie opublikowany w Internecie, mediach społecznościowych i w sklepach.
Oto jego fragment:
Zobacz również
„Chwała za wszystkie kobiety, którymi byłaś
aby zostać kobietą, którą jesteś dziś.
Jesteś swoją własną, świętą historią”.
Obchodzony 8 marca, Międzynarodowy Dzień Kobiet symbolizuje drogę przez dzieje historii, którą kobiety przebyły, aby zapewnić sobie lepsze życie. Co rok przypomina, że choć wiele udało się już osiągnąć, to wciąż pozostało wiele do zrobienia.
– Czuję, że Międzynarodowy Dzień Kobiet to święto pamięci. Spędzam go myśląc o słowach Bell Hooks, Audre Lorde i Sojourner Truth – o tym, jak daleko zaszłyśmy, i jak daleko musimy jeszcze iść. Myślę o kobietach, które w tej historycznej sztafecie trzymały tę pochodnię przede mną. Myślę o tym, co muszę zrobić dla kobiet, którym to ja przekażę ten ogień – mówi Nikita Gill.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
& Other Stories ze specjalną akcją w mediach społecznościowych
Dzięki wierszowi Gill, & Other Stories chce inspirować klientki i wywołać dyskusję na temat współczesnych kobiet. Marka poprosi swoją społeczność o podzielenie się własnymi odpowiedziami na pytanie „Czym jest dla Ciebie Międzynarodowy Dzień Kobiet?”.
Za każdy komentarz, pozostawiony pod postem z wierszem Nikity Gill na profilu @andotherstories na Instagramie, marka & Other Stories przekaże 1 euro na rzecz CARE® – wiodącej organizacji humanitarnej walczącej z ubóstwem. Jako globalna instytucja pozarządowa, CARE® zwraca szczególną uwagę na dziewczęta i kobiety, które – z odpowiednimi zasobami – mają moc wydobywania z ubóstwa całych rodzin i społeczności.
– W ten Międzynarodowy Dzień Kobiet mamy nadzieję zainspirować nasze klientki i zachęcić je do odkrywania i wyrażania siebie – za pomocą poezji – mówi Lina Söderqvist, managing director & Other Stories.
Kampania będzie prezentowana w Internecie, mediach społecznościowych i sklepach & Other Stories na całym świecie od 8 do 14 marca 2023 r.