Spot do końca marca będzie można zobaczyć w wersji 30 i 15 sekundowej w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.
OTOMOTO to największy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce, zarówno względem ilości ogłoszeń, ale również pod względem zasięgów i ilości użytkowników. Platforma OTOMOTO podnosi standardy na rynku aut używanych poprzez działania budujące zaufanie i bezpieczeństwo podczas zakupu, a także partnerskie wsparcie sprzedających. Ogłoszenia zamieszczone na OTOMOTO automatycznie pojawiają się na OLX.pl i Allegro.pl
Zobacz również
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, czy L’Oreal.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell