Sieć Super-Pharm cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta. We wrześniu br. w Warszawie został otwarta kolejna placówka. Drogeria została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i wyposażona w nowoczesne rozwiązania związane z ekspozycją produktów czy oświetleniem oraz zapewniające wygodę i bezpieczeństwo samoobsługowe kasy superfast.
W nowo otwartym sklepie na klientów czeka szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.
Zobacz również
Sklep opiera się na koncepcie 4w1, który oprócz apteki, drogerii i perfumerii oferuje produkty i usługi optyczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing