W ramach kampanii Auchentoshan „Otwórz Ciekawość” powstał spot, który został opublikowany w social mediach marki i zaangażowanych twórców – wokalistki Natalii Nykiel, fotografa Jana Dmitriego i stylisty fryzur Dawida Krynickiego (łącznie 230 tys. obserwujących). Twórcy reprezentują różne odmiany ciekawości, o których szerzej opowiedzą na swoich kanałach – Natalia Nykiel o ciekawości tworzenia, Dawid Krynicki o ciekawości ludzi, a Jan Dmitri o ciekawości świata.
Sercem kreacji było wykorzystanie 6-ściennego pryzmatu uwydatniającego efekt ciekawości, stawiającego przed widzem wieloelementowy obraz. Spojrzenie przez pryzmat z każdej perspektywy jest inne, nieprzewidywalne, a co za tym idzie – ciekawe.
Zobacz również
Ciekawość ma różne aspekty, często nie zwracamy uwagi, co możemy, dzięki niej osiągnąć. A przecież to właśnie ona jest motywacją do odkrywania siebie i otwierania na nowe doznania, takie jak na przykład degustacja alkoholi premium, w naszym przypadku – wysokojakościowej whisky. Każdy zaangażowany influencer uosabia inny typ ciekawości i jest w tym miejscu, na które zapracował, także dzięki temu, że odważył się za tą ciekawością podążać – mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk.
W ramach obsługi WebTalk realizuje dla Auchentoshan zakres stałych działań obejmujący: strategię działań digital i plan taktyczny, obsługę kreatywną, działania influencer marketingowe i ambasadorskie, produkcję materiałów wideo i foto oraz działania mediowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]