Outbox i Hybris Software rozszerzają współpracę

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie implementacji narzędzi CRM i Customer Experience, oraz Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, informują o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy.
O autorze
2 min czytania 2014-12-22

Sformalizowanie kooperacji poprzez podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś pozyskuje wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej i ugruntowanej na polskim rynku pozycji.

E-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Z raportu PMR “Handel internetowy w Polsce. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce 2014-2019“ wynika, iż polski rynek handlu internetowego będzie rósł w tempie dwucyfrowym. Szacuje się, iż w pod koniec 2014 roku osiągnąć może wartość ponad 27 mld zł.

„Na wzrost popularności e-handlu w Polsce mają wpływ rosnące nasycenie rynku smartfonami i tabletami oraz stosunkowo niedrogi, bądź darmowy dostęp do Internetu” – mówi Filip Kohman, dyrektor departamentu mobile i e-commerce w Outbox. “Na świecie działa już 4 mld komórek, z czego 1 mld stanowią smartfony. Strategy Analytics przedstawiają niezwykle obiecujące dane – do 2020 roku globalna baza będących w użyciu urządzeń podłączonych do sieci sięgnie ponad 33 miliardów. Oznacza to, iż na jedną osobę przypadać będzie 4,3 urządzenia, wobec 1,7 obecnie” – dodaje. „Sprzedaż detaliczna i hurtowa, e-handel i m-handel zarządzane zintegrowanymi platformami stanowi przyszłość handlu. Klienci od dawna obecni są w online, co więcej, każdy klient odbywa zindywidualizowaną podróż przez kanały sprzedaży. Biznes musi zapewnić mu jednolite i spójne doświadczenie, obsługę, opisy produktów i ceny” – dodaje Filip Kohman.

„Cieszymy się, iż na mocy podpisanego porozumienia, Outbox dołącza do grona zaufanych partnerów Hybris Software, spółki SAP” – mówi Bartosz Niwiński, dyrektor regionalny CEE, Hybris Software, spółki SAP. „Rynek i procesy sprzedaży w naturalny sposób ulegają zmianie. W modelu omni-channel zakup towaru, bądź usługi jest dopiero początkiem relacji klienta ze sprzedawcą, wszystkie kanały są w nim transparentne, przenikają się. Proces zdobywania Customer Experience jest kluczowy. Klient końcowy przestaje rozróżniać kanały sprzedaży, płynne przełącza się między nimi, buduje swoiste, indywidualne doświadczenie. Oczekuje zaś równocześnie, by każda interakcja firmy była do niego dopasowana, a kanały cyfrowe rozpoznawały go. Narzędzie hybris w pełni to umożliwia” – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Outbox cechuje ugruntowana na polskim rynku pozycja. Firma poszczycić się może wieloma zakończonymi z sukcesem, zwłaszcza w sektorze telekomunikacyjnym, wdrożeniami z zakresu Customer Experience. Postrzegamy Outbox jako godnego zaufania partnera, czego absolutnym potwierdzeniem jest rozszerzenie współpracy na mocy podpisanej przez obie spółki umowy” – mówi Niwiński.

„Outbox jako doświadczony partner wdrożeniowy Microsoft, Oracle i Salesforce posiada rozległą, popartą zakończonymi z sukcesem wdrożeniami, wiedzę w zakresie narzędzi wspierających Customer Experience (CX). Rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Hybris Software, rozpoznawanej jako globalnego lidera zarówno przez Gartnera, jak i Forrestera, spółką SAP, otwiera nowe możliwości rozwoju, dalsze poszerzanie kompetencji przez wzbogacenie portfolio firmy o narzędzie modelu omni-channel hybris” – mówi Filip Kohman. „Poszerzenie współpracy ze spółką o imponującym rokrocznym przyroście (aż 75% w stosunku do roku poprzedniego), obsługującą, w samym tylko 2014 roku, aż dwunastu telekomunikacyjnych klientów, jest ekscytujące. Rozwiązanie hybris cechuje wiele istotnych, z punktu widzenia potencjalnych kontrahentów, aspektów: architektura rozwiązania jest lekka, zwinna i nowoczesna. Oparty o otwartą platformę Java framework, w naszej opinii, stanowi duży potencjał rozwoju, aby uwzględnić wszystkie aspekty doświadczenia klienta – konkluduje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się