Outbox przynależy do ścisłej czołówki zaledwie kilku w Europie firm mogących pochwalić się tego typu wyróżnieniem.
Niespełna pół roku temu Outbox informował o osiągnięciu prestiżowego tytułu złotego partnera Salesforce. Spółka nie zwolniła jednak tempa realizując do tej pory ponad 50 wdrożeń tejże technologii. Naturalną zaś konsekwencją koncentracji firmy na dalszym rozwoju kompetencji w środowisku Salesforce stało się przyjęcie Outbox do ścisłego grona platynowych partnerów amerykańskiego giganta.
Zobacz również
Spośród setek istniejących członków programu Cloud Alliance, zaledwie 29 osiągnęło status Platinum. Outbox to pierwsza w Polsce i jedna z kilku w Europie, platynowa spółka. Certyfikat przyznawany jest ze względu na szerokie portfolio zrealizowanych z sukcesem projektów, wiedzę z zakresu tworzenia aplikacji i udokumentowaną, wysoką satysfakcję klienta. Osiągając to prestiżowe wyróżnienie, Outbox wyznacza kierunek pozostałym firmom – integratorom narzędzi Salesforce nie tylko w Polsce, ale również na świecie.
Jan Michalski, dyrektor Salesforce.com w Outbox: „W przypadku Outbox, kluczem do sukcesu okazały się nie tylko zgrany zespół skupiający doświadczonych i stale certyfikujących się specjalistów, ale również pasja – dogłębna znajomość narzędzi, prowadzenie wdrożeń na najwyższym poziomie oraz satysfakcja klientów naszej firmy. To unikatowe połączenie zaowocowało przyjęciem Outbox do elitarnego grona partnerów. Nieustannie rozwijamy swoje kompetencje, inwestujemy w zespół, zatrudniamy nowych specjalistów, czy wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Odznakę Platinum będziemy nosić dumnie. Wierzymy, że wiele polskich i zagranicznych firm pójdzie naszym śladem, a rynek najwyższej jakości usług umocni się.”
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach