Kampania billboardowa potrwa do 31 marca.
OSM Piątnica aktywnie promuje owocowe jogurty typu greckiego. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry tvn i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.
Zobacz również
Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica charakteryzuje dwukrotnie wyższa zawartość białka w porównaniu z innymi jogurtami owocowymi. Zachowują one pełnię smaku, pomimo 0% zawartości tłuszczu. Występują w siedmiu wersjach smakowych: naturalny oraz z owocami: malinami, jagodami, truskawkami, gruszką i jabłkiem, brzoskwiniami i marakują, a także z wiśniami.