Paczkomaty InPost i Justtag ułatwiają e-zakupy

Paczkomaty InPost dołączają jako Partner do aplikacji Justtag z ofertą atrakcyjnych zniżek w wiodących, dopasowanych do grupy docelowej sklepach. Dzięki aplikacji Użytkownicy Paczkomatów będą mieli kody zawsze przy sobie, a e-zakupy będą jeszcze łatwiejsze i tańsze.
O autorze
1 min czytania 2013-03-19

Paczkomaty InPost rozpoczynają współpracę z firmą Łukasza Wejcherta, oferującą mobilną aplikację Justtag, dzięki której karty rabatowe, lojalnościowe i pieczątkowe są przechowywane w jednym miejscu – w telefonie. W ramach oferty Paczkomaty InPost dostępnej w Justtag, Użytkownicy Paczkomatów, będą mogli w prosty sposób skorzystać z wyjątkowych zniżek do największych e-sklepów. Dzięki temu zakupy w sieci będą nie tylko bardziej atrakcyjne cenowo, ale też łatwiejsze. Na dobry początek Paczkomaty oferują rabaty w Top Secret, by dziubeka, znak.com.pl, presto, eastend.pl. By skorzystać ze zniżek nawet do 35 procent, wystarczy mobilna aplikacja i zapisany w niej kod.

– Użytkownicy Paczkomatów InPost cenią sobie wygodę, lubią sami decydować kiedy i skąd odbiorą przesyłkę. Nie chcą siedzieć w domu czekając na kuriera, lub stać w kolejce na poczcie. Coraz szybsze tempo życia, sprawia, że chętnie korzystamy z innowacyjnych rozwiązań, które dają oszczędność czasu i pieniędzy, np. wyjątkowo atrakcyjnych zniżek do ulubionych sklepów. Paczkomaty są najlepszym sposobem, by odebrać zakupy z e-sklepu – najtańszym, najwygodniejszym i praktycznie najszybszym. Obecność w aplikacji Justtag jest spójna z pozycjonowaniem Paczkomatów InPost jako oferty skierowanej do otwartych na nowości konsumentów, którzy używają nowoczesnych technologii, by skorzystać z najbardziej atrakcyjnych ofert. Dążenie do jak najbliższego kontaktu z Klientem poprzez dodatkowe ułatwienia, jest naturalnym kierunkiem naszego rozwoju – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.

– Justtag to nowe, bezpłatne rozwiązanie, dzięki któremu wszystkie korzyści są w jednym miejscu: w telefonie. To narzędzie dla konsumentów, którzy cenią sobie wygodę i chcą mieć zawsze i wszędzie dostęp do benefitów oferowanych przez marki. Podobnie jak Użytkownicy Paczkomatów, nasi Klienci cenią wolność i nowe rozwiązania technologiczne, które mają ułatwić im życie – mówi Magda Piasecka, Partnership&Communication Manager w firmie Dirlango, twórcy aplikacji Justtag.

Współpraca Paczkomatów InPost i Justtag to przykład kooperacji przy doskonałym dopasowaniu grup docelowych. Zarówno Użytkownicy Paczkomatów, jak i Justtag to ludzie mieszkający w dużych miastach, którzy chętnie sięgają po innowacyjne rozwiązania, są świadomymi użytkownikami Internetu, nie lubią przepłacać i niezwykle cenią sobie wygodę zakupów. Dzięki Paczkomatom konsumenci mogą sami decydować kiedy i skąd chcą odebrać przesyłkę. Mogą to zrobić o każdej porze dnia i nocy, wracając z pracy, tankując samochód, czy wyprowadzając psa. Dzięki aplikacji Justtag ciekawe oferty będą mieli zawsze w telefonie i sami będą decydowali o tym z czego chcą skorzystać, bez konieczności noszenia dziesiątek kart lojalnościowych i rabatowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj