Paczkomaty InPost i National Geographic wybierają 7 cudów Polski

Zaczyna się trzecia edycja plebiscytu „7 cudów Polski” organizowana przez National Geographic, w której po raz drugi udział biorą Paczkomaty InPost. To przykład innowacyjnej akcji marketingowej wykorzystującej zbieżność grup docelowych partnerów.
O autorze
1 min czytania 2013-06-26

Już po raz drugi startuje wspólna akcja National Geographic i Paczkomatów InPost, w której wybieramy 7 cudów Polski. Redakcja National Geographic Traveler wyróżniła 32 miejsca, na które możemy głosować SMS-owo. Każdy kto weźmie udział w głosowaniu będzie mógł odebrać z Paczkomatów InPost „Przewodnik po 7 nowych cudach Polski”. Publikacja prezentuje opisy i piękne zdjęcia miejsc, które zyskały najwięcej głosów w ubiegłorocznym plebiscycie. Na uczestników plebiscytu czekają też atrakcyjne nagrody specjalne.

Wśród nominowanych m.in. Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Szlak Wina i Miodu w lubuskiem, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, PGE Arena w Gdańsku, Tyskie Browarium w Tychach i Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie.

Współpraca Paczkomatów InPost i National Geographic to przykład kooperacji przy doskonałym dopasowaniu grup docelowych. Zarówno użytkownicy usługi, jak i czytelnicy magazynu to ludzie mieszkający w dużych miastach, którzy są ciekawi świata i chętnie sięgają po nowe rozwiązania. Dzięki wspólnemu projektowi, Paczkomaty InPost dotrą do grupy nowych klientów i pozwolą im na bezkosztowe wypróbowanie usługi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Czytelnicy National Geographic lubią podróżować i są aktywnymi ludźmi. Nie chcą siedzieć w domu, szanują swój czas i starają się go dobrze wykorzystać. Tak jak klienci Paczkomatów InPost. Nie chcą tracić czasu na czekanie, wiec odkrywają nowe lokalizacje Paczkomatów i mają czas na bliższe i dalsze podróże – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja będzie promowana w kanałach National Geographic oraz partnerów medialnych projektu TVP1, radio Złote Przeboje i portalu Onet.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się