Paddymania była histerycznym szałem, jaki 100 lat temu w USA wzbudzał sobą Ignacy Jan Paderewski. W Poznaniu, Paderewski ma szczególne znaczenie – był wybitnym artystą i politykiem, pasjonatem o wielkim sercu. W związku z tym poznański Teatr Muzyczny ruszył z nową akcją, w ramach której chce przedstawić na nowo jego postać i zauroczyć nią tak, by zainspirowała do poznawania historii naszego kraju.
8 listopada br. premierowo opublikowany został teledysk „Paddymania” stworzony w ramach akcji i wyreżyserowany przez duet Kissinger Twins – w filmie wystąpił Sifiso Mazibuko, gwiazda londyńskiego West Endu, oraz soliści i balet Teatru.
Zobacz również
Teledyskiem Teatr Muzyczny w Poznaniu zapowiada również premierę musicalu o Paderewskim, zatytułowaną Virtuoso, którą wystawiać będzie jesienią 2020 roku.
Ponadto, zaplanowana wokół teledysku akcja ma na celu wzbudzenie zainteresowania nowoczesnym patriotyzmem w atrakcyjny sposób, budowanie pozytywnego wizerunku Polski na świecie oraz świętowanie obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości. Teatr Muzyczny w Poznaniu przywraca #Paddymanię poprzez publikowanie w social mediach minutowej wersji teledysku (stworzonej specjalnie z myślą o tych kanałach komunikacyjnych) wraz ze zdjęciem z maską z wizerunkiem Paderewskiego lub z hasztagiem #paddymania.
W akcję na Instagramie zaangażowali się już Mateusz Damięcki, Bogna Sworowska, Agnieszka Mrozińska, Angelika Piechowiak, Olga Paszkowska, Maciej Radel, Pola Gonciarz, Anna Jarosik, Michał Tomala, Dorota Czaja oraz Piotr Reiss. W dniach 9 – 11 listopada, teledysk został również wyemitowany w ponad 50 polskich kinach studyjnych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, 11 listopada br. przemarszu z maskami dokonało VI poznańskie Liceum Ogólnokształcące im. I. J. Paderewskiego.
Za koncepcję maskowej akcji odpowiada agencja Ad Father, kampanię wspólnie z Teatrem Muzycznym w Poznaniu przeprowadziła agencja Lucky You.
PS
Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otworzył nowy sezon teatralny 2019/2020. Na początku września br. wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.
PS2
Kampania „Muzeum? Żebyś wiedział!” zmieniła sposób postrzegania muzeów i otrzymała za to nagrodę na festiwalu Cannes Corporate Media and TV Awards. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.