Faster&Better jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną, architekturę informacji oraz prace programistyczne. Ponadto, agencja zajęła się zaprojektowaniem i wyrzeźbieniem nowego pajacyka, a następnie realizacją zadedykowanej mu sesji zdjęciowej.
Serwis zawiera informacje dotyczące m.in. programu, form pomocy, tematycznych akcji specjalnych, działań organizacji czy problemu głodu. Głównym założeniem strony było maksymalne zaangażowanie użytkownika i wywołanie potrzeby wsparcia w formach rekomendowanych na stronie, jak np. Darowizna.
Zobacz również
Pajacyk to program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna od 1998 roku pomaga głodnym dzieciom. Pajacyk finansuje posiłki w szkołach i placówkach środowiskowych oraz zapewnia dostęp do żywności tam, gdzie jej nie ma – w regionach, gdzie panuje ubóstwo lub toczą się wojny i trwałe konflikty zbrojne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing