…i domowymi dostępnymi na rynku. Za koncepcję kreatywną kampanii digitalowej odpowiada agencja VML Poland.
W kampanii biorą udział polscy digital influencerzy: Ola Kasprzyk i CyberMarian, którzy z miłością organizują domowe SPA dla swoich urządzeń – masują je, kąpią oraz nakładają pielęgnujące maseczki. Ich elektroniczne sprzęty zasługują na to, co najlepsze. Zasługują na Orange LOVE.
Zobacz również
W pierwszym etapie kampanii oprócz filmów odbywa się również konkurs, w którym można wziąć udział rozmawiając z facebookowym botem.
Do kampanii zostały przygotowane trzy prerolle na YouTube oraz seria gifów z influencerami.
Zobacz prerolle:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Komunikacja telewizyjna Orange Love wystartowała 10 lutego, oferuje usługi dla domu w jednym pakiecie, dzięki którym wszyscy domownicy mogą być w kontakcie z bliskimi, cieszyć się możliwościami, jakie oferuje szybki dostęp do Internetu oraz oglądać telewizję w najlepszej jakości 4K Ultra HD. Dodatkowo, jedna korzystna cena i wygoda w postaci jednej umowy i jednej płatności za wszystkie usługi.