PałerPrezki#5

PałerPrezki#5
Co nas inspiruje? Where's the beef? W piątej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy pełne mięsa prezentacje opublikowane w lipcu br.
O autorze
1 min czytania 2013-08-21

grafika: fotolia.pl

Maciej Gałecki, CEO Bluerank: Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji – jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym? – prezentacja z Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności Blueffect 2013

Marcin Kosedowski: AdSense Rządzi… gwarantuję! – jakie są cztery najważniejsze rzeczy, o które musisz zadbać robiąc stronę zarabiającą na AdSense? Czy CTR ma znaczenie? I co może być lepszego od MFA? – prezentacja z Search Marketing Day

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karolina Kobiela, Katarzyna Kozikowska, Lemon Sky: UX ma znaczenie. O różnych podejściach do projektowania interakcji na mobile – prezentacja z #IT fest 2013

Marta Laskowska, Anna Sobolewska, Personal PR: Dobra przynęta i mocna wędka w social media – prezentacja z konferencji infoShare 2013 w Gdańsku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marcin Niewęgłowski: Social media to nie tylko Facebook – prezentacja z czerwcowego Netcampa

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Michał Górecki: Real Time Marketing – Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga – prezentacja z Orange Blog Talks social

Social Media London Style: Raport „Hotele na Facebooku 2012″

Kyle Lacy: Trends Changing Digital Marketing

HubSpot: The History of SEO

Salesforce: 25 Mind Blowing Email Marketing Stats

Last but not least: Paweł Loedl (VML Poland): Micro-planning. Co jeszcze pozostało agencjom interaktywnym? – prezentacja wygłoszona w trakcie Forum IAB 2013 z małym lokowaniem raportu NowegoMarketingu ;))