grafika: fotolia.pl
Zobacz również
Maciej Gałecki, CEO Bluerank: Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji – jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym? – prezentacja z Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności Blueffect 2013
Marcin Kosedowski: AdSense Rządzi… gwarantuję! – jakie są cztery najważniejsze rzeczy, o które musisz zadbać robiąc stronę zarabiającą na AdSense? Czy CTR ma znaczenie? I co może być lepszego od MFA? – prezentacja z Search Marketing Day
Karolina Kobiela, Katarzyna Kozikowska, Lemon Sky: UX ma znaczenie. O różnych podejściach do projektowania interakcji na mobile – prezentacja z #IT fest 2013
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marta Laskowska, Anna Sobolewska, Personal PR: Dobra przynęta i mocna wędka w social media – prezentacja z konferencji infoShare 2013 w Gdańsku
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marcin Niewęgłowski: Social media to nie tylko Facebook – prezentacja z czerwcowego Netcampa
Michał Górecki: Real Time Marketing – Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga – prezentacja z Orange Blog Talks social
Social Media London Style: Raport „Hotele na Facebooku 2012″
Kyle Lacy: Trends Changing Digital Marketing
HubSpot: The History of SEO
Salesforce: 25 Mind Blowing Email Marketing Stats
Last but not least: Paweł Loedl (VML Poland): Micro-planning. Co jeszcze pozostało agencjom interaktywnym? – prezentacja wygłoszona w trakcie Forum IAB 2013 z małym lokowaniem raportu NowegoMarketingu ;))