TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PałerPrezki#5

PałerPrezki#5
Co nas inspiruje? Where's the beef? W piątej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy pełne mięsa prezentacje opublikowane w lipcu br.
O autorze
1 min czytania 2013-08-21

grafika: fotolia.pl

Maciej Gałecki, CEO Bluerank: Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji – jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym? – prezentacja z Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności Blueffect 2013

Marcin Kosedowski: AdSense Rządzi… gwarantuję! – jakie są cztery najważniejsze rzeczy, o które musisz zadbać robiąc stronę zarabiającą na AdSense? Czy CTR ma znaczenie? I co może być lepszego od MFA? – prezentacja z Search Marketing Day

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karolina Kobiela, Katarzyna Kozikowska, Lemon Sky: UX ma znaczenie. O różnych podejściach do projektowania interakcji na mobile – prezentacja z #IT fest 2013

Marta Laskowska, Anna Sobolewska, Personal PR: Dobra przynęta i mocna wędka w social media – prezentacja z konferencji infoShare 2013 w Gdańsku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marcin Niewęgłowski: Social media to nie tylko Facebook – prezentacja z czerwcowego Netcampa

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Michał Górecki: Real Time Marketing – Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga – prezentacja z Orange Blog Talks social

Social Media London Style: Raport „Hotele na Facebooku 2012″

Kyle Lacy: Trends Changing Digital Marketing

HubSpot: The History of SEO

Salesforce: 25 Mind Blowing Email Marketing Stats

Last but not least: Paweł Loedl (VML Poland): Micro-planning. Co jeszcze pozostało agencjom interaktywnym? – prezentacja wygłoszona w trakcie Forum IAB 2013 z małym lokowaniem raportu NowegoMarketingu ;))