Pamela Kesner ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu, zdobyte podczas pracy w firmach takich jak Corinthia, Raffles Hotels i Tupperware. 1,5 roku temu dołączyła do zespołu TERRITORY Influence jako Marketing Manager, a w pierwszych miesiącach swojej pracy wspierała agencję w osiągnięciu celów marketingowych na rynku polskim.
Jako nowy marketing manager CEE w agencji TERRITORY Influence, Pamela będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingowej skoncentrowanej na rynkach centralnej i wschodniej Europy. Jej wiedza i doświadczenie w branży będą bezcenne w dotarciu do szerokiej gamy odbiorców i w umocnieniu pozycji agencji na tym konkurencyjnym rynku.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas