Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pamela Kesner objęła stanowisko marketing managera CEE w agencji TERRITORY Influence

Pamela Kesner od lipca 2023 r. będzie zarządzać działaniami marketingowymi B2B na rynkach takich jak Polska, Węgry, Czechy, Słowacja i Rumunia, w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców agencji.
O autorze
0 min czytania 2023-07-20

Pamela Kesner ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu, zdobyte podczas pracy w firmach takich jak Corinthia, Raffles Hotels i Tupperware. 1,5 roku temu dołączyła do zespołu TERRITORY Influence jako Marketing Manager, a w pierwszych miesiącach swojej pracy wspierała agencję w osiągnięciu celów marketingowych na rynku polskim.

Jako nowy marketing manager CEE w agencji TERRITORY Influence, Pamela będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingowej skoncentrowanej na rynkach centralnej i wschodniej Europy. Jej wiedza i doświadczenie w branży będą bezcenne w dotarciu do szerokiej gamy odbiorców i w umocnieniu pozycji agencji na tym konkurencyjnym rynku.