Panasonic dołącza do klientów Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączył gigant technologiczny Panasonic. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i ma charakter długofalowy. Agencja od sierpnia 2020 odpowiada za przygotowanie całościowej strategii oraz koordynację działań PR.
O autorze
1 min czytania 2020-09-03

Panasonic to jeden z wiodących producentów elektroniki użytkowej na świecie. Firma od ponad 100 lat wypełnia misję swojego założyciela, Konosuke Matsushita, którego celem była walka o lepsze życie i lepszy świat (motto „Better Life, Better World”).

Do zadań agencji Big  Picture będzie należałało przygotowanie całościowej strategii działań PR marki, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz aktywne prowadzenie biura prasowego.  Big Picture będzie odpowiedzalne za komunikację wszystkich kategorii produktowych z portfolio Panasonic, w tym segmentów: telewizory, kamery i aparaty, audio i video, słuchawki, małe AGD oraz pielęgnacja ciała.

W ostatnich kwartałach 2020 Panasonic wzmocni swoją komunikację poprzez szereg zasięgowych działań PR, m.in. głośne współprace ambasadorskie, duże premiery produktowe oraz kooperacje z top influencerami.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadać będzie zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director – Karolina Pękalska oraz Marta Kłys. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj