Panel IAA POWER HOUR – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu

W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA odbędzie się kolejna odsłona cyklu paneli interaktywnych – IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście – uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron – dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu.
O autorze
0 min czytania 2022-05-13

 Swoją wiedzą, perspektywą i inspiracjami podzielą się:

– Iwona Piwek, YouTube sales head, Google Poland,

– Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Meta,

– Marcin Gruszka, head of communications, Allegro,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jacek Olechowski, founder & CEO, MEDIACAP SA.
 
Wydarzenie poprowadzi Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C w Polkomtelu i członek zarządu IAA Polska.

Jak wpływowi są influencerzy? Czy warto inwestować we współpracę z nimi, czy może potencjalne ryzyka przewyższają korzyści? Czy istnieje fake reklama?  Jakie zmiany zachodzą na linii influencerzy – marketerzy? I jak ewoluuje wykorzystanie platform społecznościowych w tej relacji? Między innymi te pytania postawię moim gościom podczas drugiej odsłony IAA POWER HOUR – zapowiada moderator.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Istotny dla branży temat, ciekawi goście i żywa dyskusja w transmisji live ze studia RASP, odświeżony i przystępny format spotkań – oto wyróżniki IAA POWER HOUR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji pod tym linkiem.