Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays

Kampania wyprodukowana przez londyński oddział Papaya promuje akcję społeczną pod hasłem „Community Football Fund”, organizowaną przez globalnego dostawcę usług finansowych działającego na wszystkich kontynentach – markę Barclays.
O autorze
0 min czytania 2022-09-19

Film został wyreżyserowany przez wielokrotnie nagradzanego Dana Frencha (m.in. złoto KTR 2020). Udowadnia on, że sport i piłka nożna wpływają nie tylko na sprawność fizyczną dzieci i młodzieży, ale budują kapitał społeczny, rozwijają umiejętności oraz otwierają drzwi do wielu możliwości.

W ramach Community Football Fund, Barclays we współpracy z brytyjską organizacją Sported oferuje dotacje, szkolenia, zestawy sportowe i ekskluzywne oferty biletów, aby uczynić piłkę nożną bardziej dostępną dla grup niedostatecznie reprezentowanych w całej Wielkiej Brytanii.

Za kreację odpowiada londyńska agencja M&C Saatchi, Autorem zdjęć do spotu jest Ben Cotgrove, a za postprodukcję obrazu odpowiadały studia Nomad i Black Kite.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj