Program stażowy organizowany przez Papaya Films to międzynarodowa inicjatywa, która wspiera osoby na początku ich ścieżki zawodowej w branżach kreatywnych – w szczególności w produkcji oraz branży reklamowej. Program kierowany jest do wszystkich, a jego realizacja oparta jest na standardach DE (Diversity, Equity, and Inclusion). W ramach uczestnictwa w programie stażyści otrzymują wsparcie w procesie relokacji, zakwaterowanie na dwa pierwsze miesiące, kurs językowy oraz pakiet medyczny i pomoc w procedurze legalizacyjnej pracy.
Staż to sześciomiesięczny okres nauki oparty o praktykę, w którym uczestnicy będą rozwijać swoje umiejętności pod okiem działu produkcji i działów wspierających Papaya Films. W tej edycji Papaya Internship Programme do warszawskiego biura dołączają trzy osoby, wybrane spośród kilkuset zgłoszeń do programu. Zespół produkcji zasilą: Yevangelina Kovalchuk oraz Anahita Rezaei, a Nourhene Lazrag wesprze Graphic Design & Visual Research.
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/Yevangelina-Kovalchuk-Anahita-Rezaei-Nourhene-Lazrag-dolaczy-do-warszawskiego-biura-wkrotce-fot.-Paula-Patocka_-1_Easy-Resize.com_-1024x682.jpg)
fot. Materiały prasowe Papaya Films (na zdjęciu Yevangelina Kovalchuk oraz Anahita Rezaei. Nourhene Lazrag rozpoczęła proces legalizacji pracy i wkrótce dołączy do warszawskiego biura Papaya Films)
Program stażowy jest oddolną inicjatywą zespołu Papaya Films. Jego edycje w poprzednich latach zaowocowały m.in. kontynuacją współpracy ze stażystami w formie stałego zatrudnienia – wśród nich są dziś m.in. asystenci produkcji, a także osoba specjalizująca się w zakresie ochrony środowiska.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Papaya Films
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing