Paradyż My Way i Paradyż Classica – nowe submarki ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż wprowadza zmiany w strukturze swoich marek. Od teraz funkcję marki parasolowej pełnić będzie marka Paradyż, którą uzupełnią skupione wokół niej dwie silne i wyraziste submarki: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

W następstwie działań rebrandingowych nastąpiła zmiana nazw, sposobu i narzędzi komunikacji oraz pozycjonowania produktów. Marka Paradyż stała się marką parasolową nad portfolio produktów firmy. Jej oferta skierowana jest do wszystkich tych, którzy lubią otaczać się pięknymi przedmiotami oraz cenią sobie nowoczesny design i solidność. Jako uzupełnienie dla marki wiodącej stworzono dwie submarki: Paradyż My Way i Paradyż Classica.

Marka Paradyż My Way powstała na bazie dotychczasowego znaku My Way by Paradyż. W znacznym stopniu poprawie uległa estetyka, przejrzystość oraz kompozycja poszczególnych elementów, nadając jej odświeżoną formę. Dedykowana jest klientom, którzy stawiają na indywidualny styl, poszukują oryginalnego wzornictwa i designu. Z kolei dla grupy odbiorców, którzy cenią sobie klasyczną i bezpieczną elegancję w atrakcyjnej cenie stworzono submarkę Paradyż Classica, która zastąpiła dotychczas funkcjonującą markę Kwadro Ceramika. Pierwsze kolekcje w ramach nowej struktury marek pojawią się w sklepach od lipca 2018 roku.

Głównym celem rebrandingu jest przede wszystkim uwydatnienie aktualnych wartości marki, tym samym ułatwienie klientom poszukiwania inspiracji w zakresie urządzania wnętrz, a następnie dokonywania zakupów. „Zdajemy sobie sprawę, że dla osób na co dzień nie funkcjonujących w branży, określenie swoich oczekiwań względem produktów ceramicznych, a następnie znalezienie odpowiednich płytek jest dużym wyzwaniem. Dlatego uprościliśmy nazewnictwo i kategoryzację naszych produktów tak, by w maksymalnie łatwy sposób klient końcowy mógł dotrzeć do rozwiązania, którego poszukuje. Taki podział to również kolejny etap w realizacji misji i wizji naszej firmy, która obliguje nas do wsłuchiwania się w potrzeby klientów i zagwarantowania im radości z przebytego remontu i urządzania wnętrz” – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Wraz z rebrandingiem marek zaszła jeszcze jedna istotna zmiana. Od teraz produkty marki Paradyż, Paradyż My Way oraz Paradyż Classica dostępne są na jednej stronie internetowej producenta: www.paradyz.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj