Paramount Channel wystartował w Polsce 19 marca 2015 roku i przez siedem lat oferował polskim miłośnikom rozrywki filmowej nowości i klasyki światowego kina. 8 marca 2022 roku kanał, którego właścicielem jest Paramount Global (dawniej ViacomCBS Networks International) przekształcił się w Polsce w Paramount Network. Rebranding jest odpowiedzią koncernu na rozwój branży medialnej oraz zmieniające się potrzeby i preferencje widzów.
Zmianie nazwy towarzyszy poszerzenie oferty filmowej o kolejne tytuły cenionych filmów z biblioteki wytwórni Paramount Pictures – jednego z wiodących producentów rozrywki filmowej na świecie. Podobnie jak w pozostałych krajach, oferta kanału zostanie wzbogacona o najpopularniejsze produkcje innych amerykańskich wytwórni filmowych oraz najlepsze filmy europejskie z ostatnich kilkudziesięciu lat. W ofercie nie zabraknie również seriali, które już teraz są bardzo popularne wśród widzów kanału.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Paramount Network zyskał również nową oprawę graficzną, która podkreśla unikalność i hollywoodzki charakter oferowanej rozrywki. Jednocześnie oprawa ta jest zgodna z najnowocześniejszymi trendami dotyczącymi „user experience” w branży TV.
Zmianie towarzyszą działania marketingowe, które potrwają do 31 marca. W ramach kampanii emitowany jest spot wizerunkowy w telewizji i online oraz w wybranych TV-guidach pojawi się reklama prasowa. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział wewnętrzny Paramount Global.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]